vrijdag, december 07, 2007

't kriebelt

hey folks,
in januari, zal ik de laatste single uit het wolfish times album uitbrengen. Het betreft weer een promosingle voor de radio's ... Het wordt echter niet Falling to the radiostations, dat was eigenlijk een myspacesingle...
we werken momenteel aan de video voor de nieuwe single , die zal tegen midden januari klaar zijn. binnenkort verklap ik de titel van het nummer (verrassende keuze), de naam van de persoon die de clip voor mij aan het maken is en nog meer details en achtergrondinfo...
je kunt echter al beginnen raden hier op deze blog natuurlijk...

ondertussen heb ik de laatste tijd veel inspiratie voor nieuwe songs . meer nog, ik start dit weekend met het voorbereiden van mijn nieuwe cd ( dat betekent vooral thuis demos van de nieuwe nummers opnemen zodat ik die kan doorsturen naar mijn muzikanten om met de arrangementen te beginnnen).
Ik heb nog geen zicht op een platenfirma voor die nieuwe plaat, maar er zijn opties, dus meer nieuws daarover binnenkort!! 't kriebelt alleszins...

wie mij in 2007 nog aan het werk wil zien kan dit nog op de volgende gelegenheden:
  • 15/12: als muzikante bij Liam Chan in Het Gouden Hoofd in Gent
  • 22/12: Lily's Birthday Special in Den Buster in Antwerpen (ik zal er solo optreden, spelen ook: Bruno Deneckere, Kathleen Vandenhoudt, Tom VanStiphout, Pascale Michiels en vele anderen...)
  • 27-28-29/12: Donkere Dagen (org. 30CC) - ik zal busken (straatmusiceren dus) in de Diestsestraat in Leuven, die ze tijdens de nieuwjaarsshopping zullen omtoveren tot een heuse WinterRamblas , naar het voorbeeld van de bekende laan in Barcelona... Ook mijn gitarist Alex komt een dagje meespelen meer info hier
alle info over de optredens zoals altijd op deze pagina
read you soon!
marjan

Geen opmerkingen: