donderdag, december 13, 2007

Humo's Poppoll - oproep

Het einde van het jaar komt stilaan dichterbij en het is weer lijstjestijd.
Zo ook bij Humo, waar je momenteel kunt stemmen voor de PopPoll. Wat heel fijn is bij Humo, is dat je ook mensen kunt nomineren die niet in hun initiƫle shortlist zijn terechtgekomen.


Dus: in de hoop wat aandacht op te wekken van een aandachtige Humo-redacteur stel ik voor dat u in de categorie Beste Zangeres nationaal en de categorie Beste Album van het jaar respectievelijk Marjan Debaene en Wolfish Times - Marjan Debaene invult. U kunt me bijvoorbeeld ook vermelden bij de 'muzikale ontdekking van het jaar' ;-)) Als dit op massale schaal gebeurt, zal de Humo misschien volgend jaar van mijn bestaan afweten en me spontaan in hun lijstje opnemen...hihi

3 opmerkingen:

Anoniem zei

voila, is gebeurd.
ik heb u trouwens nog een extra keer vermeld bij "wie zou u eens graag uit de kleren willen zien gaan" ;-)

Roen

marjan debaene zei

ben je daar wel zeker van Roentjen? het zou wel eens kunnen tegenvallen...:-)))

merci en zegge het voort!!

marjan

Anoniem zei

;-)