donderdag, november 29, 2007

trefpunt


foto's: Filip Stevens

Ik heb in de eerste helft van deze week drie optredens gedaan.
Zondagavond was er de sessie voor de Gentse radiozender Urgent, in het programma Mustang. ik zal enkele van de nummers die we daar gespeeld hebben, binnenkort op mijn myspace posten.
Dinsdag deden we een showcase in het Zuiderpershuis voor organisatoren, alwaar ik op een echte authentieke Steinway & Sons - grote vleugelpiano heb mogen spelen...een ware ervaring...

Maandagavond was echter ons enige echte concert van de week, in het Trefpunt in Gent (het café gelinkt aan de Gentse Feesten op Sint-Jacobs). Het was een zeer energiek en spontaan concertje, Alex en ik zijn stilaan zo op mekaar ingespeeld dat we een improvisatie-zijsprongetje ook zonder kleerscheuren tot een goed einde brengen. En maar goed ook;-). Uiteraard zijn we een beetje blijven plakken in Gent, de avond hebben we afgesloten in Den Hemel.....
(waar we vorige maand speelden tijdens het feestweekend nav 25 jaar Den Hemel)

Geen opmerkingen: