dinsdag, december 18, 2007

marjan op ROB

even een berichtje tussendoor...
Ik zal te zien zijn in een reportage over het winterevenement 'Donkere Dagen' (org. 30CC) in het ROBnieuws-item 'Uit Bij Ons' nu donderdag 20 December. ik heb gisteren voor de opname van de reportage een avant-premièreken van het Donkere Dagenonderdeel 'busken in de diestsestraat' gegeven met een in allerijl geleende gitaar want ik was die van mij gewoon stomweg thuis vergeten...
Volgende week ga ik namelijk 'busken' en dat drie dagen aan een stuk, 2 uur per dag... (dat belooft, want mijn vingers vroren er bijna af tijdens die 15 min durende reportage...:-)). Op 27/28/29 december zal ik steeds van 16u tot 18u liedjes ten berde brengen ergens in de Diestsestraat (en met mij nog enkele andere artiesten)
enfin, bij deze een warme oproep om het ROBnieuws nu donderdag te bekijken en om volgende week eens in de Diestsestraat te passeren...
marjan
meer info vind je op
http://www.30cc.be/ of http://www.marjandebaene.com/

Geen opmerkingen: