woensdag, november 02, 2005

Niets is veel gezegd.

In de vorige entry zei ik dat ik een maand lang op mijn leeg gat ging zitten maar dat klopt toch niet helemaal. Daarom deze lichte nuance, want straks denken jullie effectief dat ik niets uitsteek op muzikaal vlak. Ik ben namelijk nog steeds even druk bezig maar dan vooral op administratief en boekhoudkundig vlak. Dat is het nadeel van een 'eigen beheer'. Full-control over de muzikale keuzes maar ook full-responsabillity over het eindresultaat en de financiƫle en administratieve noodzakelijkheden. Momenteel ben ik bezig met mijn platenlabeltje te regulariseren en daarnaast zoek ik nog driftig voort naar een boekingskantoor alsook distributielabel en cdperserij...Het saaie werk eigenlijk...Ik dacht nooit dat ik de volgende woorden uit mijn toestenbord zou laten vloeien maar respect aan alle managers van deze wereld. Want terwijl wij muzikanten ons mogen amuseren met muziek maken, optredens doen etc. moeten zij zich met de saaie kant van de zaak bezighouden. Maar het heeft zeker ook zijn voordelen hoor, dat administratieve luik en weten wat het allemaal inhoudt. Voila, Marjan is tot inkeer gekomen. Waar een Blog allemaal niet goed voor is...

Geen opmerkingen: