woensdag, oktober 19, 2005

Van embryo naar flink uit de kluiten gewassen foetus

De titel klinkt misschien een beetje te medisch maar tis wel toepasselijk voor mijn plaatje. Na het embryonale stadium waarin songs ontspruiten en arrangementen ontstaan mag ik nu wel zeggen dat we al in een serieus gevorderd foetaal stadium terechtgekomen zijn sinds vorig weekend. Deze tweede opnamefase heeft er echt wel voor gezorgd dat de nummers al redelijk definitieve vorm beginnen aan te nemen. Soit, genoeg prenatale prietpraat (schone alliteratie wel, vind ik zelf), laat ik maar gewoon de feiten vertellen en zeggen wat er in de volgende weken staat te gebeuren...daar kan ik eigenlijk heel kort over zijn: NIETS!
Er volgt nu een serieuze adempauze tot eind november. Vanaf 27 november ga ik terug verder zingen, ook Alex Brackx zal enkele backing vocals doen, Nils Decaster komt viool, lapsteel en pedalsteel spelen (en misschien ook nog allerlei andere dingen), Robbrecht Kessels zal een cellopartij komen doen. We voorzien ook nog trompetgeschal, castagnettengeklepper en jingle-bells..dat belooft...(gniffel; gniffel). Ondertussen staan nieuwe fotookes op de fotopagina: ga nu als de bliksem naar www.marjandebaene.com

Geen opmerkingen: