woensdag, november 30, 2005

avanti!

Het gaat vooruit, beste mensen. Het einde komt in zicht. De opnames verlopen goed, zo goed als alle resterende zang werd opgenomen eergisteren. Mijn stem hield het net uit en ik heb de bronchitis gewoon uit mijn lijf gezongen. In de eerste helft van december volgen dan de rest van de opnames (nog wat gitaar, backing vocals, percussie, viool, cello en lap/pedalsteel). In januari beginnen we dan te mixen.
Ondertussen is ook zeker dat mijn boekingen vanaf nu zullen gebeuren door Bart Quintens van Artist Agency (waarvan je het logo hiernaast ziet). Artist Agency vertegenwoordigt een compacte en doordachte selectie van lokale en internationale artiesten. Van Joan Armatrading tot The Levellers, van Seth Lakeman tot Rowwen Héze. Surf zeker eens naar hun website: www.artistagency.be.
Ik kan verder nog melden dat een eerste radiosingle op de wereld wordt losgelaten begin februari en dat de plaat zelf tegen begin april (maar kan ook naar eind april toe lopen) in de rekken zou moeten liggen. De officiële releasedata van single en album laat ik wel weten als het vast staat.

Geen opmerkingen: