donderdag, november 24, 2005

bronchitititis

Wat is dat toch met mijn luchtwegen... elke keer als er een belangrijke opnameperiode aankomt, laten ze het afweten. Het heeft misschien met de ouderdom te maken...dit brengt me naadloos bij mijn dank-woordje voor alle verjaardagswensen die ik de voorbije dagen heb mogen ontvangen...de een al wat vroeger, de ander al wat later, maar het is een feit dat ik een paar dagen geleden toch wel weer een jaartje ouder ben geworden...officieel ben ik nu 27 jaren jong, ik bereik stilaan de volwassen leeftijd :-)
Dus bij deze, uw berichtjes werden geapprecieerd, ondanks het feit dat ik mijn verjaardag ziek in bed heb doorgebracht...:-)
ach ja, heb wel een goeie film bekeken ondertussen en de zielepoot kunnen uithangen, en goed verzorgd geweest, dus zo zie je maar, every cloud has a silver lining...
enfin, de eeuwige optimist in me zegt dat het wel goed komt met die luchtwegen tegen maandag, want dan ga ik de laatste stemmetjes inzingen. Duimen dus! Niet dat het iemand kan schelen waarschijnlijk, wat er nu precies in mijn longen en keel gebeurt...too much information..hihi :-)

Deze entry is er dan ook puur op gericht om wat medelijden los te weken voor mijn armtierige situatie...dus laat maar komen die beterschapsberichtjes...:-))))
dada
p.s. voor wie het zich nog afvraagt; die goeie film was 'crouching tiger, hidden dragon'.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

en het engeltje zong verder ook al klonk haar lied meer op een duivel gezang. Na het laatste refrein klonk altijd een hemels applaus!!!!!

Anoniem zei

een snotterige sorry nog van Stientje

marjan debaene zei

ach ,wie zegt dat het daaraan ligt...het hing in de lucht... en btw, tis al vele beter nu :-)