vrijdag, oktober 07, 2005

Snot...

Lap, ik wist het hé...net nu den Tom stopt met koersen voor dit seizoen, krijg ik een snotneus als ik opnieuw de studio inmoet om te gaan zingen...ik ga nog zelf diene zever gaan geloven die ik in de vorige post heb zitten uitkramen....
Soit, nog twee dagen, veel kan gebeuren en snot kan (hopelijk) ook verminderen...anders wordt het wel een heel nasale plaat...en ik wil nu nie echt dat mijn nummers door een vrouwelijke pseudo-Bob Dylan worden gezongen. Dus...kruidentheetjes en siroopkes allerhande worden de komende dagen frequent ingenomen ten huize Debaene...
Verstopte groetjes...marjan

1 opmerking:

buikgevoel zei

Veel beterschap !! Zorg maar dat dat keeltje terug gesmeerd is, zodat je mooie stem weer volledig present is voor op de plaat!

Groetjes,
iSolde