donderdag, oktober 13, 2005

Lang leve Breathe Deep Thee!!!

Het voorbije weekend (zondag en maandag eigenlijk) heb ik al zingend doorgebracht in de donkere en frisse krochten van de MM Studio. Enkel ik, een micro en een kaarsje (om in de juiste mood te komen) ... En inderdaad u leest het goed in de titel, de Breathe Deep thee van sound engineer Ward heeft ervoor gezorgd dat mijn luchtwegen volledig opengingen inclusief de neus. Maandagochtend was THE SNOT wel prominent aanwezig maar gelukkig is het dus allemaal weer goed gekomen. Ik heb uiteindelijk de hele dag door kunnen zingen dus dat zat wel snot..euh excuseer snor... Door al die inspanningen heb ik het nu natuurlijk wel weer volledig zitten, inclusief een keel die aanvoelt als een scheermesje maar voor de opnames van nu zondag is dat niet echt problematisch aangezien Alex Brackx en ik onze versterkers dan volledig opengaan zetten en de gitaren eens goed gaan laten scheuren...Zondag 16 oktober wordt Rock-dag. Maar begrijp me niet verkeerd, er zitten ook wel wat subtiele , ingetogen en zelfs sprankelende elektrische gitaarpartijen bij. Tot hier de update. Binnenkort weer extra foto's op de fotopagina op de website. Check dus zeker een dezer www.marjandebaene.com.

Geen opmerkingen: