dinsdag, augustus 14, 2007

jouw verzoek

Even een oproep:
vanaf september gaat radio1 meer verzoekjes draaien, althans dat beloven ze op hun website. Verzoekjes waar een verhaal aan vasthangt. Dus, lieve mensen, als mijn muziek ergens iets voor u heeft betekend in de loop der jaren (dat kan dus een verhaal van romantische, vreemde, zotte, ambetante, grappige, ....aard zijn), gelieve dat te laten weten aan radio1.

Normaal gezien hebben ze al mijn platen in hun platenkast staan, van de fullcd's tot de singles, b-kantjes en onuitgebrachte nummers zoals deze op de Up All Night EP, dus keuze te over. Wie dus nog eens The Fly, Hold me, Hey Stranger, Live to tell, Call on Me, Buried at Sea of Something's Changing (ik geef willekeurige voorbeelden) wil horen, vertel je verhaal aan radio1.

Het zou mij vooral helpen om nog wat airplay te hebben en zo misschien toch nog wat platen te verkopen voor het einde van het jaar...:

knock yourself out en vraag ze aan, die Marjan Debaene-nummertjes... ;-)

merci!

Geen opmerkingen: