maandag, augustus 06, 2007

CMJ

Even een spannend iets met u delen:
wij zijn momenteel in de running om te spelen op de CMJ marathon in New York in oktober.

In de paasvakantie werd mijn cdtje 'wolfish times' daar op de burelen van de festivalorganisator afgegeven om mee te dingen naar een van slots op dit grote showcasefestival in The Big Apple.
Momenteel worden alle kandidaturen afgewogen en met een beetje geluk krijg ik na 20 augustus een mailtje dat ik mijn vliegtuigticket naar NYC mag boeken....

ik vind dit op zijn minst ongelofelijk spannend ;-)
Laat ons hopen hé, het zou alleszins de max zijn....maar voorlopig de voetjes nog even op de grond houden...er zijn duizenden bands die meedingen naar een plaatsje op dit festival.

Normaal gezien staan er dit najaar nog een paar buitenlandse concerten op stapel, maar daarover later meer (het betreft een eiland in het noorden met veel geisers en gletsjers...rara)

Ondertussen komt er vandaag ook een nieuwe blog over mijn festivalzomer (of eerder het gebrek aan optredens op festivals deze zomer) op DaMusic:
http://www.damusic.be/

Geen opmerkingen: