vrijdag, augustus 31, 2007

cirque



















gisteren een superoptreden gespeeld in café cirque in Roeselare. Fijne keet! bloedheet en loeihard op het podium maar het rockte gelijk de beesten. lang geleden dat ik me nog zo geamuseerd heb. We kregen zelfs bosnisch bezoek (Irma, Tine en Martijn hebben we leren kennen tijdens onze tournee daar en het was een blij weerzien gisteren)

ik kreeg deze foto's doorgestuurd van lies uit het publiek. merci lies!

ik wil ze de bloglezers niet onthouden...er is ook bewijs dat ik niet altijd rode wijn drink tijdens optredens...

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Zelfs op je blog verschijnen mijn foto's... Nice! Al denk ik dat Jan Keirse betere foto's zal hebben dan ikzelf. Deze foto's zullen van hem hoogstwaarschijnlijk te voorschijn komen op www.cafécirque.be.

Nog eens zeggen dat het een ongelooflijk optreden was! Gezellige sfeer, goei muziek... Ik blijf je verder rondverspreiden! =)

lie(f)s, x

Anoniem zei

mooi,mooi! jij hebt je keelgat weer goed opengezet, zie ik. jammer dat ik er niet bij kon zijn...zo'n fris drankske had me ook wel gesmaakt!! ;-)
X