woensdag, juli 20, 2005

Drum'nBass

De voorbije twee dagen doorgebracht in de studio en we zitten volledig op schema. We hebben de drum- en baspartijen voor 11 van de nieuwe nummers opgenomen. Het ging zo ongelofelijk verbazend goed vooruit, we hadden meestal slechts twee versies nodig om de juiste sfeer en 'feel' te pakken te krijgen. We hebben de nummers ook quasi live ingespeeld (alleszins drum en bas, daar is geen knip-en plakwerk aan te pas gekomen) met Alex, op pilootgitaar, in de studio bij Bert en Eric en ik in de control room bij Ward om pilootzang en pilootgitaar. En voor iemand me van sluikreclame denkt te kunnen verdenken, nee dit is geen verwijzing naar de nieuwe groep van Alex ('The Pilots') maar zo worden de partijen genoemd die nog niet definitief zijn opgenomen, pilootpartijen dus. Ik denk dat Bert en Eric goed opgewarmd waren door het vele spelen op de Gentse Feesten, 10 optredens in evenveel dagen en steeds van 0u tot 4u in de nacht non-stop P-Funk!! Wie nog in Gent is de volgende dagen moet zeker een kijkje gaan nemen in de Charlatan op de Vlasmarkt. Ze treden er de volgende nachten nog aan onder de naam The N.E.S.T. in het kader van Charlatan DeLuxe... Je zult niet anders kunnen als dansen, zo aanstekelijk werkt het. En ze serveren in de Charlatan ook wel een damn good Caipirinha...
De volgende twee dagen (vandaag en morgen) zitten Alex en ik nog steeds in de studio voor de opnames van gitaarpartijen. Fotootjes zal ik bij mijn volgende entry zeker bijvoegen....

Dag, liefste dagboek, tot morgen....je kapoen, marjan...;-)

Geen opmerkingen: