woensdag, mei 23, 2007

marjan goes america and bosnia...


Bosnië tournee krijgt vorm
U heeft in een vorige nieuwbrief reeds als primeur mogen vernemen dat er plannen waren om in Bosnië-Herzegovina te touren. Deze plannen zijn nu heel concreet en u krijgt opnieuw de scoop mee. Ik zal met mijn groep en met collega singer-songwriter Bruno Deneckere 7 optredens spelen begin juli in 6 verschillende steden in Bosnië, waaronder twee keer in de hoofdstad Sarajevo. Check gigpagina op mijn website voor de details! Meer info komt later nog en ik zal deze blog natuurlijk ook onderhouden in Bosnië voor de thuisblijvers...

The Song of letting Go op Amerikaanse compilatiecd:
U leest het goed. Mijn nummer The Song of letting Go werd geselecteerd voor de Amerikaanse compilatie 'Akoustika vol. 2', een project van de Californische platenfirma 272 Records, waarvan u de hoes hierboven reeds kunt bewonderen. Deze cd zal vanaf eind juni te koop zijn op
www.amazon.com . 272 Records ontdekte het nummer op m'n myspace, net zoals de andere nummers op de cd. Het album wordt o.a. geplugd naar alle universiteitsradio's in California en andere staten. De wereldtournee kan nu niet lang meer uitblijven...;-) . Het is alleszins een eerste stap naar wat promo over de grote plas heen...

Geen opmerkingen: