woensdag, november 25, 2009

working...

Het lijkt alweer veel te lang geleden dat ik hier nog eens iets postte...dat heeft een goede reden. Ik ben namelijk zeer druk bezig geweest met mijn job (ik werk overdag voor M, het nieuwe museum van Leuven, dat onlangs opende). Daarnaast heb ik hard gewerkt aan de eerste demo's voor mijn nieuwe plaat. Deze zijn af en nu moet er gerepeteerd worden... Which is nice :)
De single Hoping for a miracle ligt nog even in de ijskast maar binnenkort komt hij uit, da's een feit.
Voorlopig ook even geen concertjes, hoewel er wel gewerkt wordt aan een tourconceptje. Wordt ongetwijfeld vervolgd...
Belangrijkste taak voor vandaag: de knoop doorhakken wat de albumtitel betreft...
Dit is van wezenlijk belang voor het artwork, waar reeds aan gewerkt wordt, ook al is de plaat nog niet opgenomen. U leest het, we zijn op alle fronten bezig.
Tot heel snel!

1 opmerking:

mAn uit marke zei

Allemaal super goed nieuws dus ...
We kijken reikhalzend uit naar nieuwe nummers, nieuwe cd, nieuwe concertjes ...
Tot heel binnenkort hoop ik d.w.z.
laat het allemaal maar niet te lang duren voor je er mee uitpakt.
'k Wens je alle sukses in je creativiteit, en hou ons zeker op een of andere manier op de hoogte als je wil
Véél liefs
mAn uit marke