woensdag, maart 05, 2008

eindelijk ....wolfish times op iTunes!




Eindelijk, na anderhalf jaar, is Wolfish Times beschikbaar op iTunes (slaakt een zucht van opluchting)....
Na een lange periode van onzekerheid over het al dan niet digitaal beschikbaar maken van mijn album door mijn huidige distributeur PIAS, nam ik het heft in eigen handen en heb ik mijn eigen album dan toch via een omweg digitaal beschikbaar (wereldwijd!) kunnen maken. Dit betekent dat u nu het volledige album kunt downloaden voor €9.99 in de iTunesStore via deze link: http://phobos.apple.com/WebObjects/MZStore.woa/wa/viewAlbum?id=273128634&s=143446

Uiteraard kunt u ook enkel de nummers downloaden die u daadwerkelijk graag op uw MP3speler wilt horen. Tijdens het sporten kan ik nummers als Falling, Drive, Charlie Chaplin (als u het tempo wat wilt opdrijven) en Demon aanbevelen. Voor de opwarming of de cooldown zijn alle andere nummers eigenlijk ook uitermate geschikt (gniffelt!).
Ik moet nog uitdokteren hoe ik zo'n hip iTunesknopje kan bemachtigen om op de site te zetten (DIY-adept als ik ben), maar ik wilde dit heuglijke nieuws uiteraard reeds met u delen, want u weet het zoals altijd...eerst!
downloaden die handel!

Geen opmerkingen: