dinsdag, oktober 23, 2007

mr.robinson






Tom Robinson...heeft mij gemaild...
om te vragen of hij een nummer van mij in zijn BBC6 programma mocht gebruiken.

Tom Robinson zag ik ooit een keer spelen in de spiegeltent op de grote markt in Ieper, tussen kerst en nieuw. Ik had al vrienden vol lof over hem horen spreken en besloot het eens uit te checken... amai mijn voeten, wat een klassebak was me dat. hij bracht zijn oude nummers met ongelofelijk veel jeugdig enthousiasme en hij bracht zijn nieuwere nummers met een gevoel en presence om u tegen te zeggen.... het was voor mij een openbaring. Nummers als You Tattooed Me, Listen to the Radio, 2-4-6-8 Motorway en Glad to be gay zijn ware klassiekers...
Uitgerekend die Tom Robinson mailde mij gisteren. ik was toch even perplex...heel even maar want ik heb hem geantwoord;
so here's to you, Mr Robinson, an mp3 of my choking-song...ohohoh...
(allé, ik heb dat niet echt geantwoord maar kom... :-)) het betrof dus mijn nummer Choking, dat binnenkort over de britse nationale airwaves zal schallen... me happy!

Dit weekend heb ik ook een aantal fijne optredens gespeeld in de Cultuurkapel in Ardooie (zie foto's hierboven - een heel fijn hangbuikzwijntje leren kennen by the name of Madou), zaal Fenix in Ieper (foto's volgen spoedig) en of course het feestje ter gelegenheid van 25 jaar Den Hemel in Gent. Foto's van deze memorabele avond kun je hier vinden... (fantastische optredens van Wim De Wulf, Aardvark, Derek en Bruno, fijne samenzang tussen Bruno, Derek en mezelf en frisse Carlsbergskes)

Geen opmerkingen: