maandag, november 15, 2010

radiostilte?

Het is een eeuwigheid geleden dat ik nog eens iets op deze blogpagina heb gepost en dat komt vooral omdat ik op muzikaal gebied vooral achter de schermen werk aan mijn nieuwe plaat en met projecten allerhande meewerk. Ik ben daarnaast ook wel redelijk vaak te vinden op mijn facebook en twitterpagina met statusupdates. De statusupdate is de blog van 2010...Het is bovendien een hele uitdaging om in maximaal 140 karakters de essentie van het verhaal dat je wilt vertellen te laten passen ... En uitdagingen, daar zijn we fan van natuurlijk. Alleen de uitdaging om 'umpteen' verschillende websites (zelf) te onderhouden, wordt me soms wat te veel :)
Hoewel ik deze blog niet meteen ga deleten (elke geschiedenis heeft zijn waarde en nut voor de toekomst :)), kan het zijn dat u voor nieuws, foto's en video omtrent mijn muzikale activiteiten (niet alleen mijn eigen muzikaal project maar ook de diverse andere exploten waar ik aan meewerk) beter mijn facebook of twitter gaat checken...

De links nog eens hieronder:



En ook de myspace en de YouTube worden nog regelmatig bijgewerkt:


Geen opmerkingen: