woensdag, september 26, 2007

ondertussen

De voorbije week ben ik intens met muziek bezig geweest, zij het niet op zo'n publieke wijze.
Ik ben begonnen als zangleerkracht bij Het Depot in Leuven. Mijn eerste zangstonde (vierenhalfuur lesgeven) is alvast niet tegengevallen. Het is fijn om met de leerlingen te werken aan zanginterpretatie, soms zelfs van songs die ik zelf niet kende maar die ze voor mij meebrachten. Vanavond staat er weer een lessenreeks op het programma.
Vorige maandag ben ik dan een paar backing vocals gaan inzingen bij mijn sympathieke collega Herman (
www.myspace.com/hermanzingt) . Herman is aan het werken aan zijn eerste soloplaat. Muziekliefhebbers onder u zullen Herman kennen als gitarist bij Spencer The Rover en het vroegere Ivan's Land. Hij is echter ook een begenadigd songsmid, in het Nederlands, en heeft binnenkort zijn eerste album vol pareltjes klaar. Zijn eerste single, Amsterdam, komt binnenkort uit. De stemmetjes die ik inzong, waren op een mooie cover , een klassieker onder de Vlaamse parels. Ik verklap nog niet welk nummer maar tis heel mooi geworden.
Hou Herman in het oog!

Ook nog even vermelden voor de myspacers onder de lezers dat er momenteel op
mijn Myspace een wedstrijd loopt om gratis tickets te winnen voor de SingerSongwriters Night in Meise op 6 oktober A.S. 2 x 2 mensen kunnen op mijn gastenlijst terechtkomen. Het is een wedstrijd exclusief voor de myspacers, maar geen nood, niet-myspacers zullen binnenkort ook tickets kunnen winnen voor een ander concert... daarover later meer.

Geen opmerkingen: