vrijdag, juni 29, 2007

she's a maniac, maniac of love...

Sommige lezertjes weten misschien wel of misschien niet dat ik ook geregistreerd sta op de Maniacs site van JIM, onder de naam Superjane (omdat ik mijn eigen naam maar niet ingevoerd kreeg, wegens het niet plaatsen van een underscore tussen voor -en familienaam). Groepen kunnen zich registreren en ook stemmen voor mekaar. Je kunt er nummers en videofragmenten uploaden en je concertagenda ingeven...een soort myspace maar voor groepen, dj's en comedy only...een platform zeg maar. Nu was ik deze week precies een klein beetje populair onder de andere maniacs, want op een gegeven moment (ik denk dat het maandag was) stond ik plots bovenaan de top tien van populairste bands. Dat is heel fijn want door 'Maniac' te zijn kan je een spot op een belgisch festival vastkrijgen. Als je dan zo ne keer kunt opvallen door op de homepagina te verschijnen, vergroten de kansen natuurlijk weer ....

Ook Ilse Liebens, VJ bij JIM had dat gezien en ze heeft er een stukje overgeschreven in haar Maniacblog. U kunt het hier even nalezen...
ilse's corner

Deze maniac hier gaat alleszins seffes haar valies maken en vertrekken naar Bosniƫ...ik hoop van daar ter plaatse deze blog wat te kunnen onderhouden...tot een van de volgende dagen!

Geen opmerkingen: