dinsdag, juli 25, 2006

de plaat is binnen!


sinds gisteren ben ik de trotse bezitter van 1500 gloednieuw geperste cdkes (en ook nog eens een hele hoop singlekes). jaja, de plaat is nu ook een materieel gegeven. ze komt eind september uit maar gaat binnenkort al naar de verdeler...en nu kunnen we ook echt promo beginnen voeren ermee...
ik gisteren de hele voormiddag in spanning aan het wachten op het verlossende telefoontje dat meldde dat een koerier bij me thuis was langsgeweest...met heel wat dozen...
rond de 10de augustus zal je de nieuwe single (hopelijk) op de radio horen. volgende week geef ik de absolute première op myspace...stay tuned!
op de foto zie je dat de dozen zich toch wel een beetje opstapelen in mijn inkom...het is nu wel niet hetzelfde als de grote hangars van millionsellers als madonna en coldplay maar het is een schoon begin hé...mijn eerste echte eigen productie is een feit!

Geen opmerkingen: