donderdag, maart 23, 2006

de plaat is af!!!!

de plaat is af, de plaat is af, de plaat is af!!!!! ik kan het niet genoeg herhalen...

gisteren de allerlaatste hand aan de master van de plaat gelegd samen met Uwe Teichert. Hij heeft de plaat gemastered de voorbije week (zoals hij in het verleden onder andere ook al heeft gedaan voor o.a. Hooverphonic, Hof Van Commerce, K's Choice; Ultrasonic, Gabriel Rios ....).
Nu is ze volledig klaar, althans muzikaal gezien.
Nog even geduld alvorens ze in de winkel ligt echter...dat zal niet voor eind april zijn.
Maar ze komt,ze komt, en tis bijna zover...
binnenkort meer nieuws over distributie, releasedatum en cdvoorstellingen...
wat een fijn begin van de lente seg...:-))

2 opmerkingen:

Anoniem zei

hey,

ik ben heel toevallig en stom op je webpagina beland, maar waar ik ook zoek, ik vind nergens een sample van je muziek!

een subtiele hint misschien? :-)

Glenndavid

marjan debaene zei

hey glenndavid...nochtans...als je naar downloads surft vind je er samples en zelfs volledig gratis te downloaden nummers...ook op mijn myspacepagina kun je luisteren naar volledige nummers van de nieuwe plaat die in september komt. Hieronder nog eens de urls: www.marjandebaene.com/downloads.html en www.myspace.com/marjandebaene... op deze blogspotblog echter geen muziek da's waar...ik zal er werk van maken om de muziek wat meer zichtbaar te maken op mijn site..;alleszins veel luisterplezier en laat me weten wat je ervan vindt...